CZĘŚĆ I

SKLEP

1. Zamówienia składane w sklepie internetowym www.dread-shop.pl, zwanym dalej SKLEPEM, w tym na platformie handlowej dla hurtowników, realizuje firma DREAD-ZONE.PL Maciej Wójcik, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 67/3 w Kolnie, posługująca się numerem NIP: 2910153486.

2. Stroną dokonującą zakupów w SKLEPIE, zwaną dalej KLIENTEM, może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna.

CZĘŚĆ II

PRZEDMIOT TRANSAKCJI

1. Przedmiotem transakcji jest sprzedaż towarów znajdujących się w ofercie przedstawionej na stronie internetowej www.dread-shop.pl.

2. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich, dolarach amerykańskich, oraz euro i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez KLIENTA zamówienia. DREAD-ZONE.PL zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty SKLEPU, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.

3. Prezentowane na stronach SKLEPU nazwy producentów i nazwy produktów należą do ich właścicieli i są używane w SKLEPIE w celach identyfikacyjnych.

CZĘŚĆ II

ZŁOŻENIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją tego regulaminu oraz wyrażeniem zgody na wykorzystywanie Państwa danych osobowych w celu realizacji zamówienia.

2. Złożenie zamówienia przez KLIENTA jest równoznaczne z upoważnieniem SKLEPU do wystawienia paragonu lub faktury bez konieczności uzyskania podpisu KLIENTA.

3. Każde zamówienie zostanie zrealizowane, jeśli dany produkt będzie dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem SKLEP skontaktuje się z KLIENTEM, który podejmie decyzje o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

4. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie danych adresowych, a także adresu e-mail i numeru telefonu. Przyjęcie zamówienia do realizacji może wymagać telefonicznego potwierdzenia zamówienia przez SKLEP.

5. Zamówione towary, o statusie "W MAGAZYNIE" są wysyłane w ciągu 2 dni roboczych od daty wpłynięcia należności na konto (lub od daty zamówienia w przypadku wybrania płatności "za pobraniem"). Termin ten z przyczyn niezależnych od SKLEPU np. z powodu wyczerpania zapasów może się wydłużyć. O opóźnieniach KLIENT będzie informowany.

6. Jeśli jednocześnie zostały zamówione produkty o różnym czasie realizacji, zamówienie zostanie wysłane po upływie najdłuższego z podanych czasów.

7. Zamówienie będzie realizowane:

  • w przypadku płatności przelewem lub poprzez serwis PayPal - w chwili wpłaty na konto SKLEPU,

  • w przypadku płatności przy odbiorze (przesyłka "za pobraniem") - po potwierdzeniu zamówienia wysłanego e-mailem lub potwierdzonego telefonicznie.

8. Odbierając towar KLIENT jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie ma uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu szkody".

9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane.

10. Sklep dread-shop.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

CZĘŚĆ IV 

METODY PŁATNOŚCI

Możliwe są następujące sposoby płatności:

  • Bezpośredni przelew na konto bankowe SKLEPU:

    DREAD-ZONE.PL Maciej Wójcik, ul. Wojska Polskiego 67/3, 18-500 Kolno

    Nazwa banku: ING Bank Śląski

    Numer rachunku: 88 1050 1575 1000 0091 4725 0451

  • Bezpieczna płatność on-line za pośrednictwem serwisu PayPal.

  • "Za pobraniem", czyli gotówka przy odbiorze towaru.

CZĘŚĆ V

DOSTAWA

1. Zamówione towary są dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej.

2. Jeśli kurier nie zastanie KLIENTA w domu, powinien zostawić awizo.

CZĘŚĆ VI

GWARANCJA, ZWROTY, REKLAMACJE

1. Wszystkim KLIENTOM przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Zwrot towaru wymaga powiadomienia SKLEPU. Zwracany towar nie może nosić śladów używania i musi być w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu. Towar wraz z paragonem zakupu KLIENT wysyła na swój koszt, pod adres siedziby SKLEPU. Pieniądze za zwrócony artykuł zostaną przelane niezwłocznie na konto wskazane przez KLIENTA. Potrącone zostaną koszty, które poniósł SKLEP wysyłając towar, czyli koszty przesyłki kurierskiej i ewentualnie koszt pobrania.

2. Zwrotowi, jak i wymianie, nie podlegają produkty NA ZAMÓWIENIE.

3. W przypadku, gdyby nastąpiła pomyłka z winy SKLEPU i KLIENT otrzymał inny towar niż zamawiany, SKLEP pokrywa koszty przesyłki zwrotnej oraz ponownego wysłania właściwego towaru do KLIENTA.

4. SKLEP nie odbiera zwrotów towarów za pobraniem.

5. W przypadku reklamacji zamówionego towaru warunkiem przyjęcia reklamacji jest przesłanie towaru wraz z dowodem zakupu pod adres SKLEPU na koszt KLIENTA.

6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych w trakcie transportu będą uwzględniane jedynie po sprawdzeniu przesyłki w chwili jej odbioru. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji jest protokół szkody spisany razem z kurierem dostarczającym przesyłkę. Oryginał protokołu szkody musi być wysłany pod adres siedziby SKLEPU.

7. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń i spisania protokołu szkody prosimy o skontaktowanie się z biurem DREAD-ZONE.PL e-mailem lub telefonicznie. Reklamowany towar, po spełnieniu powyższych procedur, zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe, nastąpi zwrot pieniędzy. Do odsyłanego produktu należy dołączyć dokument sprzedaży.

7. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera KLIENTA (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

CZĘŚĆ VII

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość między KLIENTEM a SKLEPEM.


2. W sprawach niewymienionych w powyższym regulaminie, mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.